måndag 2 juli 2012

Sista måndagen

Sista måndagen på semestern idag.
Hela familjen ligger och myser i sängen och magarna börjar nog snart kurra.
Min förkylning ger sig inte och jag misstänker att jag har inflammation i bihålorna.
Det låter som om jag har en hink över huvudet när jag pratar och jag behöver snyta mig men det går inte.
Igår hade jag huvudvärk och tryck bakom ögonen men idag känns det bättre.

Första anhalten idag blir Apoteket, sedan ska jag vaka över en blogg i väntan på att få se en bebis som ska anlända idag :-)

3 kommentarer:

  1. Oj sista dagen! Trist!
    Hoppas du blir bättre snabbt:)
    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Trist att avsluta semestern så! Hoppas det släpper snart, annars får du ta en sväng till farbror doktorn!

    Det är alltid spännande att vänta på bäbisar. Jag ska hälsa på en alldeles liten, ny, söt pojk här i veckan. Myyys!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch din stackare... Krya på dig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)