söndag 12 februari 2012

Det krävs så lite för att göra min dag!

Som ni vet så lägger jag mycket tarotkort och har blivit bortskämd med att alltid veta vad som väntar runt hörnet.
Jag lägger ju också på "beställning", dvs att jag lägger på andra än mig själv.

Imorse hade jag en sådan "beställning" som låg och väntade i min mail när jag lite morgonmulen checkade inkorgen.
Som alltid blev jag pigg och glad över att få göra en läggning och satte mig i stort sett direkt med korten och tittade nyfiket på korten framför mig.
Jag gjorde min tolkning av korten och skickade tillbaka mitt svar till den frågande och det tog inte lång tid innan jag fick ett svar tillbaka och glädjen och den positiva energin i mailet jag fick gjorde verkligen min dag!
Det här fick jag tillbaka:

Tusen tack för de värmande orden, det är EXAKT så jag vill att det ska kännas efter en läggning!
Du satte verkligen ett leende på mina läppar som kommer hålla sig hela dagen :-)
Tänk så lite det egentligen krävs för att göra någon annan glad! :-)

3 kommentarer:

  1. Vad härligt! Jag tycker det är så intressant med tarot. Har varit själv några gånger och varje gång har jag fått höra att jag är medial. Kanske borde byta bana, hihi
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt det där!
    Jag förstår att du blir glad med så positiv respons!
    kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)