söndag 19 februari 2012

Bubban mitt eget lilla monster.....

Har det ekat tomt här i helgen när ni tittat förbi? :-)
Jag har satt upp ett eget litet "bloggförbud" på helgerna! Det är liksom så lätt hänt att man "bara ska göra ett inlägg eller läsa en blogg" och nästa gång man tittar på klockan har det gått en och en halv TIMME!
So bloggförbud it is ;-)

Bubban (1,9 år) har i helgen verkligen visat att hon kommit i "monsterperiod" genom att skrika i högan sky så fort något går henne emot (dvs ofta) och innan när jag tog henne ur badkaret blev hon topp tunnor rasande för att hon inte fick hoppa ur själv att hon gick fram och sparkade omkull tvätten jag vikt och lagt där!
Hemska lilla barn *läses med ironi i rösten* !
Hon har verkligen spelat rysk roulette med mitt tålamod både en och två gånger denna helgen! ;-)
Nu sover hon nästan *torkar svetten ur pannan*, så nu blir det en kopp gott, lugnande te! :-)

3 kommentarer:

  1. Verkar vara en liten bestämd dam med humör! Pjuu! Minns mina döttrar när dom hade sina perioder så du är helt klart värd en kopp te i lugn o ro.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha guuud va jag känner igen det där med humör på ungarna;-) Spela rysk rulett, de ska jag komma ihåg! De bar en bra jämförelse;-)
    Kram K

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)