fredag 11 januari 2013

Ibland blir man så glad :-)

Kommer ni ihåg bäddsetet som i början på veckan låg på mitt kontor när jag kom till jobbet, men som inte var till mig?
Ni får en bild på det nedan.
Jag blev ju grymt besviken när det faktiskt var ett vinstpris till en av våra anställda, som glad i hågen tog det med sig hem till sin sambo.
Idag kom bäddsetet tillbaka till mig igen :-)
Vår anställda hade tydligen berättat historien om att jag försökt lura det av honom för att ge det till min son (som heter Liam) och hon tyckte att det var SJÄLVKLART att min lille kille skulle ha det, så det levererades oöppnat till mig idag på morgonen :-)
Och nu är det en lycklig liten Liam (8år) som ligger tjusigt nedbäddad med SITT täcke i sin säng :-)

Idag har varit en glad och mycket speciell dag hela dagen lång, och inte bara för bäddsetets skull, och jag lär somna med ett stort leende på läpparna och för en gångs skull längta efter att det ska bli måndag :-)


6 kommentarer:

  1. Åh vad gulligt gjort av dina arbetskamrater!
    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Med en sådan kanondag så hoppas jag att du köpte en trisslott.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Nämen?? Längta till måndag??
    Hur står det till i knoppen? ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. men så snällt - det hörde ju helt klart hemma hos er :)

    SvaraRadera

  5. Det var riktigt gulligt gjort! :-) Kram!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)