måndag 3 december 2012

Vad hände?!

Lilla Mamma kom över på en fika och lite skitsnack och då var allt bara bra.
Kände mig lite seg och hade lite ont i ryggen, men annars bara finfint.
Lilla Mamma gick hem och jag satte mig vid datorn. Och så började jag frysa, ja jäklar vad jag frös!
Tog tempen som då låg på nästan 39 grader.
Vafalls?! Var kom den febern ifrån?!
Tvingade mig iväg för att hämta barnen på skolan och trodde jag skulle dö.
Ångrade bittert att jag var så envis och inte lät lilla Mamma hämta dem.
Gjorde middag, petade i maten och längtade till sängen.
Kunde inte vara ute i snön och leka med barnen, men gick ut och fotade snögubben när jag ändå masade mig till affären för att handla kaninmat.
Ni ligger jag ÄNTLIGEN i sängen.
Med alla tre barnen.
Nu kan jag somna got! :-)

10 kommentarer:

  1. Det går mycket skit nu... Krya på dig och håll dig varm!

    Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Men fy fasen för en sån attackförkylning... Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja du envisa unge!!!!!! Är huvudet dumt så får kroppen lida!!!!!!Gammalt hederligt ordspråk!!!!!!! Puss

    SvaraRadera
  4. Krya på dig!!
    Hoppas att febern redan är borta.
    Kram K

    SvaraRadera
  5. Usch då... Jag har ett litet kill i halsen. Hoppas inte på feber nu när jag faktiskt är ledig imorgon.

    Krya på dig! Kram!

    SvaraRadera
  6. Åh, hoppas du mår bättre. Krya på dig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)