tisdag 26 juni 2012

Vad är det meeeed folk och nakenhet?!

På grund av blåsten skippade vi utflykten idag och gick bort till Borgholms badhus.
Vi plaskade och åkte rutschkana som sig bör och packade sedan ihop oss och gick in i duschen.
Inne i duschen hade jag fullt upp med mina små tjejer och när jag kastar en blick omkring ser jag en kvinna i duschen mitt emot och en annan kvinna ute i gången som bara står rakt upp och ned och STIRRAR.
Jag ignorerar dem och duschar vidare och kvinnorna fortsätter ogenerat att stirra.
Jag tittar på den ena kvinnan och rycker på axlarna "vad är det" liksom.
De fortsätter stirra.

Då får jag nog.

- VAD FAN GLOR RU' PÅ?! Utbrister jag högt och tydligt

Kan DE vara pinsamma, så kan JAG he he...... ;-)

2 kommentarer:

  1. Fick du nån reaktion?

    Klart man ska duscha ordentligt! Naken! Både innan och efter badet.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du var inte pinsam. Det var ju bara en helt berättigad fråga. Fick du inget svar?

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)