torsdag 5 april 2012

Jaha, nu är det dags igen.......

........ att gå till tandläkaren.
Jag har inte ont, inga problem så, men ändå så sliter ångesten tag i mig - jag mår illa, vill vara någon annan, vill avboka tiden eller dra ut varenda tand i munnen så att jag aldrig mer behöver gå dit.
Och ändå vet jag att min tandläkare är snäll, tålmodig och försiktig och jag tror inte ens att han ska GÖRA något speciellt i munnen idag.
Men ändå känns det jobbigt :-(

Anki och Gafflan, ni får följa med vare sig ni vill eller ej :-)

5 kommentarer:

  1. Jag både vill och är med dig!! Håller handen och pratar om mysiga och roliga saker och är stolt över dig som fixar det även denna gång! <3

    Varma kramar vännen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så fin! Tack för att du var med mig Anki <3

      Radera
  2. Avskyr att gå till tandläkaren oxå =(

    SvaraRadera
  3. Usch vad ska du där att göra idag igen??

    Hoppas att det går bra och Glad Påsk på dig!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)