tisdag 7 april 2015

Det är väl typiskt?

Jag älskar bilder och jag älskar ordspråk.
Så när Milton (1år) sitter i famnen och dricker sin goda välling sitter jag och skapar bilder med ordspråk på :-)
För att jag ska ha någonstans att ta vägen med mina bilder och mina ordspråk så har jag skapat en sida på Facebook som heter "Lost for words" och här lägger jag ut mina små "konstverk" och blir glad då någon gillar eller kommenterar, såklart.
Häromdagen "stal" jag ett ordspråk på instagram och lånade till min sida.
Det fick 80 gillningar och nådde över 4000 personer.
Mina egna "konstverk" får ungefär 25 gillningar och når typ 800 pers.
Att få gillningar och nå personer är förvisso inte mitt mål, men visst störde det mig liiiiite ;-)
Det var lite typiskt och nu kommer jag nog försöka skapa det där "perfekta" inlägget, bara för att bevisa för mig själv att jag också kan!
Så länge ingen vet så är jag en tävlingsmänniska utan dess like ;-)




1 kommentar:

  1. Jag gillar oxå kloka ord och tyckte nog att dina egna var minst lika bra som de lånade!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)